הרצאות, קורסים וליווי אישי למטפלים

תוכנית ליווי אישית עוצמתית ומרגשת, כדי לסייע למטפלים לזהות את המומחה בתוכם, לבנות מסלול אישי אל עבר השליחות שלהם, וליהנות מיכולת מקצועית, עסקית ואישית מתפתחת בהמשכיות.

הרצאות, קורסים וליווי אישי למטפלים

רוב המטפלים, בעיקר בתחילת דרכם, יודעים רק מעט על הדרך המקצועית, העסקית והאישית בה עליהם לפסוע, על מנת לבנות חיים של הגשמה וסיפוק אמיתיים. במקום זאת רובנו פשוט בוחרים דרכים אקראיות, שנשמעות בדיוק מה שאנחנו צריכים עכשיו ואולי אפילו יקדמו אותנו ברמה המקצועית, אבל האם הן הבחירה האופטימלית או לפחות כזו הנבחרה מתוך מודעות גדולה יותר? האם הבחירות והפעולות שלנו עוזרות לנו להתקדם ביעילות, לעבר כיוון מסוים בקריירה או בחיים האישיים שלנו?

מתוך הניסיון האישי שלי (כ-20 שנים), קל מאוד לדלג על שלב קריטי בחיים שלנו ופשוט לזרום לאן שהרוח תישא אותנו, בעיקר לנו – המטפלים. אנחנו רוצים לטפל ולתרום להרבה אנשים, להרגיש סיפוק ולהגשים הפוטנציאל שלנו, לכן עלינו לגלות מוקדם ככל האפשר את המומחה, שנמצא בתוכנו ומחכה שנגלם אותו בחיינו. לצערי, הרוב הגדול יפספס את ההזדמנות הזו – לגלם את הדמות העוצמתית הזאת, וכתוצאה מכך הוא והאנשים שהוא לא יטפל בהם יפסידו.

 

מה בתוכנית "המומחה שבפנים"?

כדי לסייע למטפלים לזהות את המומחה בתוכם, גיבשתי תוכנית ליווי אישית עוצמתית ומרגשת, שתעזור להם לבנות מסלול אישי אל עבר השליחות שלהם, וליהנות מיכולת מקצועית, עסקית ואישית מתפתחת בהמשכיות.

הידע, ההכוונה והכלים שאעביר מושתתים על ניסיוני הרב בשלושה תחומים:
1) דרכי המקצועית – מטפל ומלווה תהליכים אישיים כ-20 שנים, מרצה בכיר, מנחה קליני, חקירה רבת שנים ולימודים, שהשקעתי בהם אין ספור שעות ומאות אלפים שקלים.
2) דרכי העסקית – קליניקת Therapoint, ניהול קליניקה, העסקת מטפלים, מיזמים בתחום הטיפול.
3) דרכי האישית – מסע התפתחות אישי ושינוי תפיסתי משמעותי שעברתי, על מנת לזהות את המסלול הנכון ביותר עבורי, כתיבת ספר ("העץ האסור") על מסעו האבוד של לאו דזה (או אולי על מסעי שלי…).

תוכנית הליווי "המומחה שבפנים" כוללת מספר שלבים, במהלכם נגלה מהי הדרך הטובה ביותר להצלחה וסיפוק אישי ומקצועי.

רוצה להפסיק להסתמך על המלצות פה לאוזן ולהתחיל לייצר ביקוש גדול לטיפולים שלך?